miercuri, 4 noiembrie 2009

Fotografie.....

Arta. Am citit recent un articol referitor la arta si la schimbarile pe care le-au suferit toate artele. Adevarul este ca in ziua de azi si instrumentele cu care se dezvolta arta au evoluat. Intodeauna mi-a placut arta fotografica. Bine,cel mai mult mi se intampla sa admir lucruri facute de altii deoarece nu prea am timp sa ma ocup de asa ceva.

Practic o fotografie capteaza un moment. Mi se pare chiar ciudat cum privind o fotografie unii oameni reusesc sa-si aminteasca lucruri de mult abandonate de memoria lor.
Cei cu o memorie vizuala o sa inteleaga. Fotografiile sunt ca un fel de link-uri catre pagini din trecut. Imaginile trezesc totodata si imaginatia si in functie de destinatia lor pot declansa pana si reactii fiziologice. Este cea mai rapida cale catre subconstientul uman. Este cel mai eficient mod de a transmite un mesaj catre o harta din creierul nostru.

  • Fotografie, un tablou pictat de soare fara educatie aristica.
  • Fotografia este arta de a fura timpului o firmitura de clipa.
  • Legile lui Murphy:Daca nu iti poti aminti,in mod sigur ai uitat rola de film acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu